Úvod
Dostala sa vám do rúk Používateľská príručka systému Papaya POS. Jej cieľom je poskytnúť používateľom - majiteľom predajní, reštaurácií, prevádzkarom, čašníkom - informácie o tom, ako Papayu správne nastaviť a používať.
Centrum podpory Papaya
V prípade nejasností alebo dodatočných otázok je pre vás okrem tejto príručky k dispozícii centrum podpory:
- E-mail: contact@papayapos.com
- Hotline SK: (+421) 905 904 533
- Hotline CZ: (+420) 910 117 855
Váš tím Papaya
Čo je Papaya POS
Papaya POS je moderná pokladňa, ktorá beží priamo na vašom Android tablete alebo telefóne. V porovnaní s konvenčnými pokladľami má množstvo výhod. Papaya je:
- Moderná: Papayu si môžete nainštalovať priamo z Obchodu Google Play.
- Vyspelá: Umožňuje pripojiť rôzne periférie (tlačiarne, čítačku čiarových kódov, ...) priamo k vašemu telefónu/tabletu.
- Rýchla: Instantne synchronizuje všetky zariadenia vo vašej prevádzke.
- Stabilná: Funguje aj bez nutnosti prístupu na Internet.
- Pohodlná: Umožňuje administrovať a sledovať prevádzku aj vzdialene cez webové administračné rozhranie - WebAdmin.
- Flexibilná: Funguje vo viacerých režimoch - Mini, Pro, Mobilný čašník.
- Dostupná: Na inštaláciu Mini verzie si nemusíte najímať IT experta.
Odvolanie
Všetky ochranné známky sú majetkom ich príslušných vlastníkov.